Hier vindt u een overzicht van de nieuwsberichten Worldline.

 

Ontvangt u al onze maandelijkse nieuwsbrief?

Via onze maandelijkse nieuwsbrief blijft u op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de wereld van betalen. Verder geven we tips en trics om de business te boosten en vertellen we meer over de nieuwste betaaloplossingen.

Inschrijven nieuwsbrief

Betaallink: gemakkelijk en snel ondernemen op afstand.

Om gemakkelijk en snel te kunnen inspelen op deze veranderingen is een flexibele en eenvoudige betaaloplossing gewenst. Door te werken met een betaallink kunt u gemakkelijk en snel een betaalverzoek versturen via elk communicatiemiddel.
Lees verder

Onze nieuwsberichten

Nieuws Number of results:82
Date

De ultieme krachtmeting voor onze Lilian!

Het jaar 2021 is het Olympische jaar en onze Lilian gaat voor goud! Aankomende maanden willen we jullie graag meenemen op reis met als eerste halte het WK windsurfen in Spanje. Het WK vindt plaats vanaf 21 april tot en met 27 april.

04Apr.2021

Hoe werkt betalen in de winkel en webshop?

Bij het betalen met een pinpas of creditcard in de winkel of online, wordt de transactie binnen enkele seconde afgehandeld. Een soepele en snelle checkout is onderdeel van een succesvolle customer experience en draagt bij aan het verhogen van de conversie.

24Mar.2021

Vergroot je verkoopbereik met een webshop

De online verkopen nemen al jaren sterker toe dan winkelverkopen en deze verschuiving richting online winkelen heeft door corona nog een extra boost gekregen. Een goede reden om een webshop te beginnen, ook naast een fysieke winkel.

24Mar.2021

Click & Collect en Click & Deliver.

Sinds 10 februari is het voor niet-essentiële winkels in Nederland toegestaan om hun deuren te openen voor het afhalen van online en per telefoon of per mail bestelde producten. Naast thuisbezorgen en de webshop is dit een nieuw winkelconcept waar ook de bestel- en betaalinfrastructuur op ingericht moet worden. Benieuwd naar wat de betaalmogelijkheden bij een webshop, Click & Collect en Click & Deliver zijn?

17Feb.2021

Tips om betwiste transacties te voorkomen

De chargeback wordt ingediend door de kaarthouder wanneer een transactie in twijfel wordt getrokken. De kaarthouder dient een verzoek in bij de kaartuitgevende instantie om de transactie terug te draaien. Er zijn fraude-gerelateerde chargebacks waarbij de kaarthouder aangeeft dat hij of zij de transactie niet heeft verricht.

17Feb.2021
3 4
5
6 7