Onze klanten over Worldine

YOMANI

"Worldline anticipeert,  doet en denkt mee met de klant om tot een optimaal resultaat te komen."
Lees meer

YOMOVA

"Er is goed meegedacht over een passende betaalautomaat voor mijn winkel. Hij werkt goed en alles is prima geregeld."
Lees meer

YOMOVA

"We zijn al jaren tevreden klant bij Worldline. Ook de installatie van onze nieuwe automaat is snel en soepel verlopen."
Lees meer

VALINA

"Worldline levert kwalitatieve en future proof betaalhardware met vlotte service en support!"
Lees meer

VALINA

"De VALINA is een nieuwe innovatieve betaalauto- maat die betalen bij muntenautomaten van Pay Systems nog sneller en eenvoudiger maakt."
Lees meer

YOMOVA

"Na een snelle levering hebben we zelf eenvoudig de YOMOVA geïnstalleerd via Plug & Play, hij werkte meteen."
Lees meer

Pay per Link

"Pay per Link als vervanging van manuele transacties en autorisatie- formulieren heeft ons snelheid opgeleverd, zowel aan de receptie als in ontvangst van betalingen!"
Lees meer

YOMOVA

"We zijn goed geadviseerd bij het maken van onze beslissing voor een betaalautomaat. Na de Plug & Play installatie werkte hij direct."
Lees meer

YOMOVA

"Bij de aanschaf van de YOMOVA zijn we vriendelijk en vakkundig geholpen. Zelf installeren ging snel met Plug & Play."
Lees meer

VALINA

"Innovatieve betaalterminals, VALINA is een hele mooie aanvulling."
Lees meer

Betaalgemak

"Worldline is een onmisbare partner voor ons bedrijf met een betrouwbare uitstraling naar de gasten en een prettige manier van werken voor ons als bedrijf."
Lees meer

WIPay

Voor de ANWB heeft dit geleid tot een hogere omzet, stijging van het gemiddelde bonbedrag, meer webshopbestellingen en hogere klantwaardering.
Lees meer

Creditcard acceptatie

De Nederlandse fashionketen terStal, met meer dan 200 winkels, heeft ervoor gekozen om een cashless concept neer te zetten door heel Nederland. 
Lees meer

100% Cashless

Het werken met contant geld was voor Hellendoorn tijdsintensief en vroeg veel van de medewerkers. Bij de start van een nieuw seizoen moesten medewerkers elke keer opnieuw getraind worden in de procedures.
Lees meer